Andra advent

Hej!

Ligger här i soffan. Idag har vi bara städat här hemma, och ätit pizza. Har inte mått så bra idag så nu vill jag bara vila.

Helgen har varit jättemysig, har blivit bjuden på mat hos mamma och pappa i fredags och igår. I fredags tacopaj och igår fläskfilegryta med ris, mums. Sedan i fredags så kollade vi på idol och myste. Är glad att Robin är i final, har röstat på honom och gillat honom från första stund. Hans röst är sjukt bra! Synd att Moa åkte ut bara, hon är också en favorit. Men jag tror nog att Robin kommer vinna idol 2011. Hoppas det iallafall :)

Sedan så igår så myste vi och kollade på två filmer med mamma och pappa. Trevlig kväll med andra ord!

Nu ska jag och älskling kolla på säsong 2 av Downton abbey. Vi har missat avsnitt 2-6 så nu ska vi kika på dem. Det är en riktigt bra serie, värt att kika på! Den visas på lördagar på Svt 1.

Hoppas ni andra haft en trevlig helg! Imorgon blir det storhandling med älskling. Måste få hem maaat i kylen och frysen!


Kommentarer
Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Nu är vinnaren utsedd! Kolla in vem som vann ett set om mössa och dregglis. :)

2011-12-04 19:38:00
URL: http://justababy.blogg.se/
Ida - Vardags & gravid blogg

Åh vad mysigt! Det gör jag med. Fast jag tycker det är lite läskigt ibland, man blir lika förvånad varje gång när h*n bänglar på där inne :)



Kanske du äter lorigan comp? Eller? Jag fick också det utskrivet.

2011-12-14 16:32:36
URL: http://idadockan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0