12/11-11 - första inlägget.

Ja, vad ska man börja med och säga i det första inlägget jag gör i min blogg? Jag vet faktiskt inte riktigt själv! Jag kan väl börja och berätta om mig själv. Jag heter Sandra och jag är en tjej på 19 år och är förlovad med världens bästa pojkvän som är 22 år gammal. Vi väntar vårt första barn i april nästa år!

Anledningen till att jag vill börja blogga är väl den att jag behöver ha någonting att syssla med när jag bara går hemma. Jag har fått diagnosen hypermesis gravidarum vilket betyder extremt gravidillamående. Har haft det sedan v 7 ungefär och nu är jag i vecka 18+0. Det har fortfarande inte gått över! Har varit inlagd på sjukhus fem gånger totalt med dropp :(
En annan anledning är att jag blir så sugen på att blogga när jag läser så många andra mamma/gravidbloggar.

Jag har bloggat förra året när jag fortfarande gick i skolan men då tröttnade jag. Nu känner jag att jag vill ge det en ny chans så här är jag! :)

Bilden som jag bifogat är en magbild från förra veckan, i v 17 :) det börjar synas ganska bra nu att det växer något därinne :)

Kram på er!


Kommentarer
My

Åh gullmagen <3 jättekul att du har skaffat en blogg, kommer att kika in här lite då och då för att kolla hur allt går för dig ! lägg gärna till mig på facebook, Myy Molin i sollefteå :) har magen som profilbild, kramar på dig !

2011-11-12 15:33:53
URL: http://morsanmy.blogg.se/
thess

Åh vilken mysig bild & gullig kalaskula du fått :-) Var bebis planerad eller kom det som en överraskning? :-)

2011-11-18 13:13:25
URL: http://thereshanning.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0