30/11

Godmorgon!

Ligger här i sängen, och vaknade för ett tag sedan. Har ätit frukost som älskling kom och gav mig på sängen innan han gick till jobbet. Så snällt av honom. ♥

Vann en tävling häromdagen! Så kul. En egen bloggdesign som Erica på justababy.blogg.se ska göra åt mig! Jag vinner typ aldrig något, haha. Så det var roligt att just jag vann faktiskt!

Det var någon som undrade hur gammal jag är. Jag är 19 år, född 92 och blir 20 år i mars nästa år. Min pojkvän är 22 år, född 89 och fyller 23 i augusti nästa år. :) Vi har nu den 12 december varit tillsammans i 3,5 år. Tiden går fort! Och jag älskar honom mer än allt! ♥ Tänkte berätta lite mer om oss när jag fått en ny design, om det är någon som är sugen på att veta lite mer om oss.

Förövrigt så känner jag bebispojkens sparkar mer och mer för varje dag, och det är en sån häftig känsla! Det är så mysigt men så svårt att förstå att det verkligen ligger en liten söt bebis därinne som sparkar och lever om! Jag längtar nåt otroligt till april ska ni veta! ♥


Kommentarer
Emilia - 16 och blivande mamma.

aha okej, då vet jag :)

2011-11-30 09:38:21
URL: http://eemijji.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0