Frågor;

Tänkte svara på lite kommentarer!

Postat av: thess
Åh vilken mysig bild & gullig kalaskula du fått :-) Var bebis planerad eller kom det som en överraskning? :-)


Svar: tack vad gullig du är! :) bebis var faktiskt planerad, jag och min pojkvän har längtat efter barn ett tag nu men inte kunnat då jag gick i skolan. :) men efter gymnasiet bestämde vi oss för att försöka på riktigt. :)


Postat av: Ida - Vardags och gravid blogg
Nej men vad kul! Du är beräknad en dag före mig :D Grattis! Hur mår du? :D

Svar: Tack Ida! :-) jag mår hyfsat nu, tack vare min medicin :) utan den skulle jag kräkas 24/7.


Kommentarer
Johanna

Va med i min Bro Of The Weekend! Tävling.

Det är precis som en veckans blogg förutom att du har chansen att bli The Bro!

Vinnaren får önska en specifik som hon/han vill att jag ska skriva om mer än ett vanligt inlägg om han/hons blogg!



Du behöver bara säga att du är med ingenting mer!

2011-11-19 17:30:39
URL: http://kaffeflackar.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0