Gofika hos mamma och pappa

Sitter här hos min mamma och pappa. Har blivit bjuden på gofika. Mamma hade bakat jättegoda mockarutor och så drack jag te till. Väldigt gott och mysigt! Hade hoppats på att vi skulle spela sällskapspelet "med andra ord" också men det var ingen som var riktigt sugen. Vi spelade i fredags hela kvällen och det var grymt roligt! Kanske blir en till spelkväll nästa helg istället.

Mamma har även gjort ett örhänge till mig, som ni ser på bilden. Grymt snyggt måste jag säga!

Får se vad som händer nu, blir nog att vandra hemåt snart kanske. Som tur är så bor jag och älskling bara 5 minuter härifrån!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0