Lördag

God kväll, eller ja Godnatt blir det för min del snart!

Idag har det varit en mysig dag. Tittat på disneyfilmer, och på julkalendern Mysteriet på greveholm! Hihi så mysigt. Har även kört några tvättmaskiner. Skönt att bli av med lite tvätt. Blir väl att fortsätta med det imorgon. Senare nu på kvällen har jag och älskling kollat på filmen Charlie St. Cloud. En bra film kan jag lova! Vi tittade även på nya twillight filmen häromdagen åh jag kan säga att jag längtar till nästa film! Slutet var sånt där slut som gjorde att man ville se nästa del NUUU haha.

Men nu ska jag lägga mig i sängen och sova! Är ganska så trött. Hoppas ni haft en lika bra lördag som jag! Godnatt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0