Måndagskväll

Godkväll! Ligger här i sängen och är väldigt trött. Ska väl sova snart. Har legat här och läst en massa på familjelivs forum om allt möjligt. Man hittar ganska mycket intressant där!

Idag har det inte hänt så mycket. Har varit och träffat en läkare och fixat sjukintyg och träffat en sjukgymnast och provat ett foglossningsbälte. Ska köpa ett sånt sen hade jag tänkt, då jag börjar få väldigt mycket problem med det nu. Blir bara värre och värre känns det som. Jag har en stödgördel som är ifrån Cariwell men den passar inte så bra på min kropp, den bara korvar upp sig och sitter inte så bra! Men ett sånt där bälte kändes som att det kommer fungera bra för att "hålla ihop" fogarna, så jag kan röra mig mer. Just nu är det så, rör jag mig för mycket så får jag jätteont, men rör jag mig för lite så får jag även ont då också. Usch inte alls kul det där. Mamma berättade att när hon var gravid kunde hon tillslut inte ta sig upp ur soffan så hon fick vänta tills pappa kom hem för att få hjälp. Ojoj, låt det inte bli så hemskt snälla! Men sånt man får ta som gravid, tur att såna där "bälten" finns.

Har ni några bra tips mot foglossning? Skulle vara snällt om ni ville dela med er!

Godnatt och kram på er!


Kommentarer
Johanna

Svara gärna på dagens fråga om julklappstips jag kommer posta alla på bloggen sen! :)

Det skulle vara jätte trevligt!!



Tack på förhand fina människa och hoppas du har en bra kväll!! :)

2011-11-22 14:21:42
URL: http://kaffeflackar.blogg.se/
Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en Onepiece i min blogg om du känner för det :)

2011-11-23 15:55:18
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0