Mys-söndag. ♥

Idag har varit en riktigt mysig dag. Började dagen med att åka ut i skogen till en sjö med familjen för att grilla lite korv. Det var lite kyligt men väldigt trevligt. Sedan blev det hem och duscha och mysa lite med min älskling. Låg i sängen och försökte ana bebis rörelser men kände inte direkt nåt! Längtar tills jag verkligen kan känna att det är bebis som rör på sig! ♥

Senare på kvällen blev det middag hos mamma och pappa och efter det blev det mys framför teven med lite gotta. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova! Är ganska trött. Imorgon blir det att fixa lite med designen skulle jag tro, som ni ser så har jag börjat lite smått! Önskar att jag hade sparat min gamla bloggdesign, för den var jag grymt nöjd med. Ångrar att jag tog bort den bloggen. Men men, förhoppningsvis ska denna bloggen få en ännu snyggare design ;-)

Godnatt på er! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0