Onsdag & frost på gräsmattan.

Godmorgon!

Vaknade vid åtta-tiden ungefär. Älskar våra grannar, som hamrar i väggen den tiden på dygnet. Dom är verkligen normala. Nej usch. Men det var lika bra att kliva upp då jag var hungrig och bara drömde en massa konstiga drömmar.

Igår var bara en mysdag framför teven. Älskling lagade världens godaste kyckling i ugn! Mums. Får se vad det blir för mat idag, tror kanske tacos. Iallafall nåt med köttfärs. Älskling skulle jobbat igår men det blev inte av då han blev sjuk. Usch usch, känner jag oxå att nåt är pågång, nyser just nu i när jag skriver detta haha. Får även lite hosta på morgonen som inte alls är kul, då det påminner mig om att kräkas.

Kan inte fatta att imorgon är det dags för ultraljud! Tiden går så fort. Kommer ihåg i vecka 9 när vi fick tiden bokad för ultraljud och så tänkte jag "Guud vad långt borta november känns!". Dessutom så kändes det extra långt då jag mådde så otroligt dåligt av hypermesisen. Usch å fy. Men nu är vi där, det är november, jag är i v 18 och det är imorgon den där efterlängtade dagen äntligen är! Det känns nervöst, just för att jag hoppas att allt är bra med bebis. Men det får vi hålla tummarna på att det är! ♥

Nu ska jag fortsätta att kika på tv skulle jag tro, och vänta på att älsklig vaknar.


Kommentarer
Ida - Vardags och gravid blogg

Nej men vad kul! Du är beräknad en dag före mig :D Grattis! Hur mår du? :D

2011-11-16 21:37:06
URL: http://idadockan.blogg.se/
Juksela , 16 år & gravid till 17 års morsa ( bf 24 dec )

Heysan , hitta din blogg genom Familjeliv :)

2011-11-17 00:26:31
URL: http://ungmammajuksela.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0