Snart halvvägs!

Jadu, 45.4 procent - så långt gången i graviditeten är jag idag. Tror knappt att jag förstår det själv. Det känns så konstigt att jag har kommit så långt redan. Tiden har gått fort ändå, trots att jag mått så dåligt som jag gjort.
Som jag skrev innan har jag varit inlagd fem gånger på sjukhus på grund av att jag inte kunnat ta stopp på mitt illamående. Har provat olika mediciner och nu har jag äntligen en som fungerar. Det känns såklart inte kul att äta läkemedel när man är gravid men jag har helt enkelt inte haft något val. Utan läkemedel kräks jag tills jag blir uttorkad.
På torsdag ska vi iväg på rutinultraljud! Det känns väldigt spännande, och nervöst såklart. Hoppas verkligen att allt är okej med bebis. Har dock fått göra två ultraljud redan, ett i v 12 och ett snabbt i v 16. Men på rutinultraljudet hoppas vi att vi kan få reda på bebis kön! Är så himla nyfiken att jag spricker snart..

Ultraljudsbilden är från v 12+2 ♥ sötnosen håller handen mot munnen, såg ut som den sög på tummen :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0