Söndag & ny design..

Hej allihopa!

Som ni kan se så har jag nu en ny design på bloggen. Jag hittade den på en sida med gratis designer. Har gjort om den lite grann, så att den är mer som min egen. Är dock inte klar ännu, men känner att det får räcka just nu iallafall. Tycker designen är väldigt söt! Ni kanske tycker jag är tråkig som inte gör en helt egen design, men ska jag vara ärlig så skulle jag aldrig klara av att göra en helt "egen" design. I alla fall inte än då jag inte kan så mycket med alla koder och så ännu. Men jag lär mig!

Idag är det som sagt söndag och jag har inte gjort någonting alls än så länge förutom att sitta här och fixa med bloggen. Börjar bli hungrig så det blir nog kioskmat idag skulle jag tro! Senare på eftermiddagen blir det hem till mamma och pappa på gofika. ♥ Mums!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0