Underbara ultraljud.. ♥

Hej allihopa!

Igår var det äntligen dags för ultraljudet, som jag längtat! Allting var bara bra med bebis och vi fick veta att vi väntar en liten pojke! Åh så underbart det var. Kan knappt förstå det själv! Det känns så overkligt, men jag blir påmind när jag känner honom röra sig därinne. ♥

Vi fick ett nytt BF datum. 20 april :-) så jag går in i vecka 18+0 idag. Men det stämmer ändå bra överens med min sista mens. Enligt den uträkningen så är BF 17 april.

Nu gäller det bara att komma på det perfekta namnet åt lillen. Vi hade ett namn bestämt men vi är inte så säkra på det längre, det känns inte som att det är hans namn bara. Det är extra svårt att komma på namn då min pojkvän kommer ifrån Holland. Vi vill ju att namnet ska passa till båda språken :)

Åh, vad jag längtar efter dig pojken min! ♥


Kommentarer
Nathalie

Jag känner flera holländare bl.a. en som heter Jaime och det funkar ju på bägge språken =)

2011-11-18 15:13:35
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Johanna

ÅÅÅÅÅh jag vill också! :)



Snart är det advent och då börjar allt med att baka jul gott!!

Vilken är din favorit jul godis eller kaka?

Svara på min blogg är du jätte gullig!!



Kolla sedan gärna runt ibland inläggen. Jag skriver om allt ifrån ormar, kompisar och skolan.

Jag tipsar om mina favoriter i flera olika kategorier!

Teer, ansikts masker, skönhets produkter och annat smått och gott!

XOXO

2011-11-18 18:09:53
URL: http://kaffeflackar.blogg.se/
eemijji - 16 o blivande mamma

härligt att veta att du har en liten son där inne..

Skulle ge dig lite namnförslag men har ju inte själv bestämt mig för ett pojknamn om jag har en pojke så det skulle ju va jobbigt om du "snodde" en av mina, haha :D

2011-11-18 22:14:16
URL: http://eemijji.blogg.se/
Monrou

Tja, jag kallas för Monrou och driver Sveriges annorlundaste, men ballaste mat & modeblogg!



Kika in och kolla vettja, kanske kan följa varann på bloglovin? :)

2011-11-18 23:43:59
URL: http://monrous.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0